Gebruikers, rollen en rechten

Gebruikers toevoegen
Je kunt gebruikers op verschillende manieren toevoegen of uitnodigen binnen Salesdock. Via Account > Gebruikers kun je: Gebruiker toevoegen Gebruik...
Di, 4 Jan, 2022 at 4:19 PM
Rollen
In Salesdock zijn er 4 rollen, agent, teamleider , organisatieadmin en admin. Om goed uit te leggen wat de verschillen zijn is het belangrijk te weten dat e...
Do, 29 Okt, 2020 at 10:47 AM
Gebruikers toevoegen aan meerdere Salesdock omgevingen
Binnen Salesdock kun je gebruikers uitnodigen. Dit kan, zoals in een ander artikel aangegeven, op 2 manieren: Direct toevoegen. Uitnodigen op basis van e...
Vr, 22 Mei, 2020 at 1:45 PM
Organisatieadmin aan meerdere organisaties toekennen
Een organisatieadmin is de beheerder van een specifieke organisatie. Een gebruiker met deze rol heeft minder rechten dan een admin (hij/zij kan bijvoorbeeld...
Di, 31 Mei, 2022 at 12:35 PM
Sale toekennen aan een andere gebruiker
Wij snappen dat het soms kan voorkomen dat een sale op naam van een andere medewerker moet komen te staan; bijvoorbeeld als de klant na het sluiten van een ...
Ma, 20 Apr, 2020 at 4:25 PM
Organisaties
Salesdock biedt de mogelijkheid om organisaties aan te maken. Door organisaties aan te maken kun je per partner aangeven wat zij mogen aanbieden, wat er op ...
Vr, 27 Mrt, 2020 at 6:09 PM
Zichtbaarheid transactie en offertes
Het is mogelijk om te bepalen hoelang verkopers (met de rol 'agent') transacties en offertes in hun portaal kunnen inzien. Deze inrichting kun je ...
Ma, 24 Feb, 2020 at 9:27 AM
Inactieve gebruikers deactiveren
Gebruikers kunnen na een bepaalde periode van inactiviteit automatisch gedeactiveerd worden. Er zijn hierbij twee situaties: Gebruikers die rechtstreek...
Ma, 22 Mrt, 2021 at 9:19 PM
Autorisaties functionaliteiten
Elke rol kan worden ingericht, zodat het alleen de functionaliteiten bevat die zij mogen inzien. Dit kun je op verschillende plekken per type rol (eigenaar,...
Ma, 28 Nov, 2022 at 2:50 PM
Inactieve of verwijderde gebruiker herstellen
Je kunt een inactieve of verwijderde gebruiker ten alle tijde weer herstellen en actief maken. Ga hiervoor naar Account>>Gebruikers en stel de filter ...
Di, 1 Nov, 2022 at 3:48 PM