Via Instellingen>>Transacties>>Agent rechten kun je instellen of een agent een afgeronde transactie (geaccepteerd, geweigerd, verlopen) bewerkt mag worden. 


Zodra je in de agentportal een afgeronde transactie opent, kun je rechtsboven kiezen voor "Bewerk dit aanbod" en vervolgens "Productkeuze".


Let op! Wanneer je een reeds afgeronde transactie bewerkt, worden alle details met betrekking de bevestiging (handtekening, accorderingen, proxy form etc) gereset.


Nadat je de flow hebt doorlopen en het aanbod opnieuw verstuurd zal de klant een nieuwe mail ontvangen. De klant zal het aanbod opnieuw moeten accepteren, ook als het een reeds eerder geaccepteerde transactie betreft.


Uitgesloten van bewerken:
- Sales ontvangen of verstuurd via een Salesdock integratie

- Sales verstuurd naar een third party API
- Afgeronde transacties aangemaakt via Salesdock API met ondertekende datum/contract-pdf
- Automatisch geweigerde offertes via de functionaliteit "Alternatieven"