404 - Not Found
Deze error wordt door browsers getoond wanneer de pagina die je hebt opgevraagd (d.w.z. de url die je in de zoekbalk hebt getypt) niet kan worden gevonden op de Salesdock server.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Zorg ervoor dat je de url die je wilt openen correct invoert.
Als u de URL handmatig intypt, controleer dan dubbel de spelling.
Als je Salesdock opent via een link die iemand anders je heeft gestuurd, controleer dan of het item waarnaar het verwijst nog bestaat en niet is verwijderd.
419 - Session Timed Out
Wanneer je na het inloggen, of op een andere pagina een 419 foutmelding krijgt binnen Salesdock dan kan dat verschillende oorzaken hebben. Hieronder zetten we de mogelijke oorzaken uit.
Inactief op pagina
Als je een tijdje inactief bent geweest maar de pagina hebt open laten staan, kan het zijn dat je een 419 melding krijgt omdat je sessie is verlopen. Ga opnieuw naar https://app.salesdock.nl in je browser, het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.
Meerdere tabs open
Als je in meerdere tabjes in je browser tegelijkertijd werkt, is de kans groot dat het token wat wij gebruiken om jouw data veilig te houden overschreven wordt door het tabje waar je als laatste op actief bent geweest. Oude tabjes kunnen daardoor een niet meer geldige token hebben, en zullen een 419 gaan geven.
Incognito
Als je je browser in Incognito-modus opent kunnen soms cookies ook niet weggeschreven worden. Bijvoorbeeld als je Salesdock in een iFrame vanaf een andere website/applicatie opent. Zonder cookies functioneert Salesdock niet.
Browser Cookies Policy
Controleer of uw browser het gebruik van cookies niet uitschakelt. Als er geen cookies naar ons kunnen worden verzonden, kunnen wij uw sessie niet verifiëren.
429 - Too Many Requests
Deze error verschijnt meestal wanneer onze server vaststelt dat je er in korte tijd te veel aanvragen naartoe hebt gestuurd. Momenteel hebben we alleen een server rate limit voor onze API. Als je deze foutmelding krijgt, heeft dat dus te maken met je gebruik van de Salesdock API.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Controleer of je of iemand in jouw organisatie een grote hoeveelheid verzoeken naar onze server stuurt. Onze huidige limiet is 60 requests per minuut.
Neem contact op met Salesdock Support als je denkt dat je deze error zonder reden krijgt.
500 - Internal Server Error
Als u deze error krijgt, betekent dit dat de Salesdock server om een onverwachte reden niet aan uw verzoek kon voldoen.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Controleer of de Salesdock servers beschikbaar zijn op onze status pagina.
Als onze servers down zijn, is het zeer waarschijnlijk dat ons Support team er al van op de hoogte is gebracht en bezig is het probleem op te lossen. Wij stellen uw geduld op prijs!
Andere error?
Krijgt u steeds een andere HTTP error? Neem dan contact op met Salesdock Support via support@salesdock.nl.