Wanneer je na het inloggen, of op een andere pagina een 419 foutmelding krijgt binnen Salesdock dan kan dat verschillende oorzaken hebben. Hieronder zetten we de mogelijke oorzaken uit.


  • Inactief op pagina
    Als je een tijdje inactief bent geweest maar de pagina hebt open laten staan, kan het zijn dat je een 419 melding krijgt omdat je sessie is verlopen. Ga opnieuw naar https://app.salesdock.nl in je browser, het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.

  • Meerdere tabs open
    Als je in meerdere tabjes in je browser tegelijkertijd werkt, is de kans groot dat het token wat wij gebruiken om jouw data veilig te houden overschreven wordt door het tabje waar je als laatste op actief bent geweest. Oude tabjes kunnen daardoor een niet meer geldige token hebben, en zullen een 419 gaan geven.

  • Incognito
    Als je je browser in Incognito-modus opent kunnen soms cookies ook niet weggeschreven worden. Bijvoorbeeld als je Salesdock in een iFrame vanaf een andere website/applicatie opent. Zonder cookies functioneert Salesdock niet.