De benamingen van de bewijslast kun je in jouw omgeving naar wens naamgeven. Dit kan op 2 verschillende plekken.


1. Op accountniveau


Via Instellingen>transacties>layout vind je onderstaand blok. Hier kun je aangeven welke naam de PDF moet krijgen bij een bestelling, een offerte of een geaccepteerde offerte.





2. Op leveranciersniveau


Het komt soms wel eens voor dat je op leveranciersniveau een afwijkende benaming moet gebruiken, omdat dat bijvoorbeeld verwacht wordt van de leverancier. Dit kun je via producten>leveranciers>leverancier openen onder 'documenten' aanpassen. Zet het schuifje 'Gebruik instelling account' dan uit, waarmee je aangeeft dat je de instelling die je in punt 1 hebt doorgevoerd wil overschrijven. Geef vervolgens de benaming die je wil gaan gebruiken voor deze leverancier.







Let op: de namen van de documenten zullen niet alleen gebruikt worden voor de PDF (bewijslast), maar zullen ook terugkomen op de offertepagina (er wordt dan gekeken naar de documentnaam voor offertes). Hieronder is een voorbeeld te zien, waarbij de naam van een document voor de offerte 'VOORBEELD' heeft gekregen. Deze zie je dan ook op een aantal plekken terug komen bij het accepteren van de offerte.