Wil je de handtekening van de verkoper ook op het contract hebben? Dan kun je onderstaande stappen volgen:


  1. Ga naar 'Flows'.
  2. Open de desbetreffende flow;
  3. Zet bij 'Handtekening verkoper op PDF bestelling' het antwoord bij 'Inschakelen' op 'Ja'.




  4. Mocht je op leveranciersniveau afwijkingen willen instellen, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Ga dan naar 'Producten'-->'Leveranciers' en open de leverancier. Onder het kopje 'Handtekening verkoper op PDF bestelling' kun je voor de desbetreffende leverancier bepalen of de handtekening wel of niet getoond moet worden voor bepaalde flows.

    

Om de handtekening te tonen op de PDF kunnen twee routes gevuld worden:

  1. De medewerker kan via zijn/haar profiel alvast een handtekening zetten. Klik dan rechtsbovenin op de initialen en selecteer 'Profiel'.



        2. Mocht de medewerker nog geen handtekening in zijn/haar profiel hebben gezet, maar al wel begonnen zijn met verkopen: geen probleem. Bij de eerste bestelling/offerte ná activatie van deze module, zal de verkoper eenmalig zijn/haar handtekening moeten zetten. Deze wordt automatisch opgeslagen in het profiel, zodat deze de volgende keer niet opnieuw gezet hoeft te worden.


Let op: 

  • De handtekening wordt opgeslagen in het profiel van de medewerker, waar deze eventueel aangepast kan worden.
  • Dit geldt alleen voor de standaard type contracten (default) die Salesdock uitlevert. Heb je een op maat gemaakte PDF en wil je deze handtekening erop hebben? Neem dan contact op met support@salesdock.nl.